موسوی: آلمان به حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی خاتمه دهد

 

موسوی: آلمان به حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی خاتمه دهد

سخنگوی وزارت خارجه ایران از آلمان خواست با قطع حمایت از جنایات ویرانگر رژیم صهیونیستی، انتظارات موجود درباره نقش موثر و سازنده در مسیر کمک به استقرار صلح و ثبات پایدار در منطقه را مورد توجه بیشتر قرار دهد.

موسوی: آلمان به حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی خاتمه دهد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به بیانیه سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران کاهش تنش در منطقه را تنها از طریق مقابله جدی تمامی طرف ها با اقدامات مخرب، مداخله جویانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی می داند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان  از آلمان خواست تا با در نظر گرفتن واقعیت های منطقه و همچنین قطع حمایت از جنایات ویرانگر رژیم صهیونیستی ازجمله در فلسطین، لبنان و سوریه، انتظارات موجود در خصوص نقش موثر و سازنده در مسیر کمک به استقرار صلح و ثبات پایدار در منطقه را مورد توجه بیشتر قرار دهد.

موسوی حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت های مظلوم منطقه از جمله مردم فلسطین را از تعهدات انسانی و اسلامی کشورمان خواند و بر تداوم آن تاکید کرد.

به گزارش فارس، سخنگوی وزارت خارجه آلمان در بیانیه ای بر حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی تأکید کرده و در اظهاراتی مداخله جویانه از ایران خواسته که به حفظ روابط صلح آمیز با کشورهای منطقه متعهد باشد و گام های عملی برای کاهش تنش ها بردارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 مهر 1398برچسب:, | 1:12 | نویسنده : جوادصادقی چیگانی |